lördag 24 augusti 2019

BARNSMYCKEN!

Barnsmycken

Hösten närmar sig och vi märker som alltid efter sommaren att det blir många dop. 
Älskar att få tillverka barnsmycken till högtider som dop med personliga gravyrer. 
Får ofta frågan om vilka som är de mest populäraste dopsmyckena och det är väldigt blandat, men på topplistan finns dessa:

Barnsmycke Heart of gold 
Heart of gold är mitt no1 barnsmycke det spelar ingen roll att jag tillverkat detta under så många år och så otroligt många gånger. Jag blir lika glad varje gång jag smider dessa underbara halsband som jag vet kommer passa resten av livet.


Barnhalsband Lovely mini

Silverhjärta med namn i skrivstil eller blockgravyr



Baby silverhjärta

Silverhjärtat är perfekt som dophjärta med barnets initial



Barnsmycke fjäril


Barnsmycken star mini

Silverstjärnan funkar perfekt både till små killar och tjejer och kan graveras med ett kort namn eller en stor initial



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar