tisdag 10 september 2019

Nyhet herrsmycke!

Herrarmband!

Äntligen börjar höstens nyheter trilla in i butiken. 
Blir ofta så att jag skissar mycket under sommaren när inspirationen är på topp, jag lämnar sällan hemmet utan skissblock. Sedan när vädret blir sämre brukar jag med spänning testa idéerna i verkstan, för att se vilka som ska få leva vidare. 
När jag känner mig nöjd återstår en hel del arbete med produktfotografering och att få ut smycket i webbutiken. 

Herrarmband med 18k guldskruvar




Just detta herrarmband designade jag till min mans 50-års dag och ville att det skulle vara ett smycke med en design som funkar resten av livet. En slät silver armring med 2st "skruvar" i 18k och en betydelsefull gravyr på insidan. Armringen funkar att bära åt båda håll. Känns fint att detta armband nu fått flyttat in bland vårt herrsmyckes sortiment.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar